Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Kommunen levererar allt bättre företagarservice

Laholms kommun har förbättrat sin service gentemot företag. Det slår Sveriges Kommuner & Regioner fast i sin senaste rapport "Löpande insikt". Ett välkommet trendbrott, menar näringslivschefen Peter Severin Larsson, som tror att iscensatta åtgärder ska förbättra servicen ytterligare på några års sikt.

Sofia Frindberg på Räddningstjänsten samt Patrik Johansson och Peter Severin Larsson på näringslivsenheten berättade om den servicemätning som gjorts av Sveriges Kommuner & Regioner där Laholms kommun förbättrar sig på alla punkter när det gäller arbetet gentemot företagen.Bild: Rickard Gustafsson
Kommunens näringslivschef Peter Severin Larsson tog emot Sveriges Kommuner & Regioners servicemätning över företagsklimatet med glädje och menar att de åtgärder man vidtagit börjar ge resultat.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen