Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Linus Jonkman: ”Ett företag ska vara som Håkan Hellström”

Trivs du på din arbetsplats? Eller är du less på företagets trötta värdegrunder som inte efterlevs?
I sin nya bok ”Glöd eller levebröd” ger Linus Jonkman tips på hur man skapar mening på jobbet. Och varför det är bättre för ett företag att vara som Håkan Hellström än som Per Gessle.

Linus Jonkman har skrivit en ny bok om hur man hittar en mening på jobbet.Bild: Niklas Gustavsson
Idén till boken kom när han jobbade med HR och marknadsföring på ett bolag som växte i en rasande fart.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen