Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Skelderwikens brygghus gör ölen personligare

Skelderwikens brygghus satsar på att göra ölupplevelsen personligare. Med en tjänst där kunden kan välja öl och göra egna etiketter ska det bli verklighet.

Skelderwikens brygghus vd Olof Christensson vid Skäldervikens kust. Nu satsar företaget på en tjänst där kunden ska kunna välja öl och göra sina egna etiketter.Bild: Michael Lundblad
Efter drygt fem år i bryggeribranschen vet Olof Christensson, vd för Skelderwikens brygghus, vad kunderna efterfrågar. Inom kort kommer företaget som är känt för sin hantverksöl att brett lansera en helt ny tjänst i form av något som går under namnet MyBeerify.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen